piggapeggy

Lord of the dance

Helgen avslutades med lite dans i Göteborg. Ja, inte var det jag som dansade men jag och maken var i Lisebergshallen för att titta på lite irländsk dans. Det var mäktigt emellanåt men det lilla jag kommer ihåg från riverdance som jag såg för ganska länge sedan tyckte jag nog var ännu mäktigare. Fast de båda showerna och dansarna är ju väldigt lika. Kul var det i alla fall och oerhört imponerande att se alla dansa exakt likadant och med så snabba fötter:) Så nu får vi försöka få tag i biljetter till riverdance också om de skulle ha vägarna förbi...
 
Lord of the dance - göteborg - lisebergshallen
Instagram myTaste.se 1
Heléne

Var oxså där igår med min 25 åriga dotter son älskade riverdance som liten.

Svar: Ja, visst var det väl bra :) Hoppas din dotter var nöjd !
Peggy

Instagram