piggapeggy

Hemmakontoret

Jag har ju ett litet udda jobb som innebär att jag måste jobba större delen av sommaren men jag har lärt mig att lägga upp det så att det inte känns så betungande. När det är varmt och skönt ute jobbar jag på förmiddagen, tar ledigt på eftermiddagen och så jobbar jag på kvällen igen. Perfekt om man vill bada och njuta lite av sommaren :) 
Jag är mycket effektivare när jag jobbar hemma eftersom kaffet dricks vid datorn och lunchen för det mesta också äts vid datorn. På så vis är en förmiddag hemma egentligen värd 6 timmar på jobbet där det dricks kaffe gemensamt och småpratas lite då och då.... Dessutom händer det otroligt nog att jag glömmer att äta vilket ALDRIG glöms på jobbet där vi äter "kollektivt":)
 
 
 
hemmakontor
Instagram myTaste.se 1
Josephine

Vilken härlig uteplats! Skönt! :)

Svar: Ja, det är skönare att sitta under en parasoll och jobba istället för att sitta inne på ett kontor :)
Peggy

Instagram